EMPLOYER BRANDING |
“Piacképes megoldásokat találunk, hogy ügyfeleink jobbá tehessék a világot.”
A Brand nagyon fontos szerepet játszik nem csak az ügyfélkörben, hanem cégen belül is.
A Brand nemcsak az ügyfélkörre hat, hanem vonzza a belső kulcs személyzet figyelmét, komoly összetartó szerepe van, így aztán segít a dolgozók megtartásában is. Piackutató cégek kimutatták, hogy a dolgozók 70 százaléka olyan cégeknél szeretek dolgozni, vagy szeretne dolgozni, amelyeknek kialakult Brandje van, amire büszkék lehetnek, mivel ez nagyban megerősíti a biztonságérzetüket.
Nagyon sok cég teljesen megfeledkezik a belső Brand építésről. Legtöbbjüknél leginkább a külső Brandingre fókuszának, ügyfél körük kezelésének érdekében. Mindannyian tudjuk hogy milyen fontos szerepe van a külső Brand építésnek, de nem szabad megfeledkeznünk az egyik legfontosabb ügyfél körünkről, a belső ügyfeleinkről, a meglévő kulcs kollégáinkról.
A Céges Brand stratégia részeként nagyon sok esetben szükség van HR Brand építésre is annak érdekében, hogy stabilizálni tudjuk a meglévő munkatársi gárda motivációját, lojalitását.
Elérendő eredmények:
1. Pontosan kidolgozott HR Brand stratégia és koncepció, kommunikáció
2. Stabilizált belső Csapat, akik motiváltabbak és lojálisabbak a cég felé
3. Kollégák, akik sokkal inkább megértették a cég értékeit és értékelik azokat
4. A cég sokkal attraktívabb az új kollégák személyzet felvételének terén