CÉGES BRAND ÉPÍTÉS, BRAND FRISSÍTÉS |
“Piacképes megoldásokat találunk, hogy ügyfeleink jobbá tehessék a világot.”
VÁLLALKOZÁS FEJLESZTÉS - BRAND STRATÉGIA FEJLESZTÉS
Köszönjük, hogy Szolgáltatásunk iránt érdeklődik. Előfordulhat, hogy azért kereste fel oldalunkat, mert éppen egy új üzleti vállalkozás vagy új termék Brandingelését szeretné elindítani.
Lehet, hogy cége egy jól megalapozott Brand-del rendelkezik és elérkezettnek látja az időt, hogy Brandjét felfrissítse, naprakésszé tegye.
Többen azért keresik fel oldalunkat, mert jól menő Brandjüket szeretnék kiterjeszteni, bővíteni szeretnék. Sok esetben egy Brand javításra, korrekcióra szorul. Van, amikor szóba jön egy meglévő Brand teljes körű átalakítása, amelyet Re-brandingnek nevezünk.
Vannak olyan ügyfeleink, akik csupán sebességet szeretnének váltani és emiatt szeretnének egy komolyan Brand stratégiát kidolgozni, hogy a legtöbbet tudják kihozni üzletükből. Találkozunk olyan cégvezetőkkel is, akik nem teljesen biztosak abban, hogy van-e Brandjük, de szeretnének megerősödni ebben.
BRAND STRATÉGIA FEJLESZTÉS OKAI
Egy erős és kiépített Brand értéke nagyban befolyásolja a vállalkozás értékét. Ám legnagyobb értéke az erős konkurencia piacon jelentkezik, mert hatékonyan emeli ki a céget az árharcból, különbözeti meg a nyakukban lihegő konkurenciától.
A Brand emellett felépít egy erős ügyfél elkötelezettséget, cég és termék hűséget, vásárlói lojalitást. A Brand olyan erős tud lenni, hogy sokkal tovább képes élni, mint maga a cég, ezt a történelem már sokszor bizonyította.
BRAND STRATÉGIA FEJLESZTÉS
A Céges Brand építés egy kimondott céges fejlesztési Projekt, amelyben olyan Brand stratégiát fejlesztünk ki az aktuális termék és szolgáltatási paletta optimalizálására annak érdekében, hogy a cég és kínálata teljesen ki tudjon emelkedni a konkurenciából a piaci trendek és vásárlói igények maximális figyelembe vétele mellett.
A Brand fejlesztés egy céges értéknövelési Projekt, amely során a céget ütőképesebbé tesszük a konkurenciával szemben, kívánatosabbá tesszük az ügyfélkörében.
BRANDING
A Brand stratégia fejlesztést követi a Brand arculatának kialakítása, amelyet külső szakértők bevonásával végzünk el. Ehhez kapcsolódik a pontos Brand kommunikáció és a Brand megjelenésének és marketingjének eszközei és módszerei. Ez teljesen egyénre szabott, a tulajdonosi kör elvárásai szerint.
A Brand stratégia kialakítása után kialakítható a Brand teljes arculata, kommunikációja és ezt már össze lehet kötni a céges PR, reklám és marketing tevékenységekkel.
BRAND ÉLETCIKLUS
A Brandek nagy többségének van egy természetes életciklusa. Ez azt jelenti, hogy egy idő után minden egyes Brand hanyatlani kezdhet, elveszítheti piaci potenciálját. Ez vonatkozik bármilyen Brendre. Egy Brand a kifejlődése után növekedésbe kezd, eléri fénykorát, majd egy időszak nyi stagnálás után indulhat át hanyatlásba. Ez általában független a meglévő piaci trend alakulásától. Ezért van szükség a Brandek felfrissítésére, újraindítására, amely a céges fejlesztés témakörébe tartozik bele.