Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok


JELENT VALAMIT A VEZETŐI SZEMÉLYES BRAND?

 

publikacio_46.jpg

 

Írta: G.E. Matolay | brand, branding

 

A jó hír az, hogy már ebben a pillanatban is rendelkezik egy személyes branddel.
Valójában ön már jelen pillanatban is egy brand. Lehet, hogy nincs tudatában a brandje személyiségi jegyeinek, és ez rendben is van. Mindenki gondol valamit róla, de biztosra senki sem tud menni.

Sok üzletemberrel találkoztam már és mindenki gondolt valamire, hogy mik is lehetnek személyes brandjének jegyei, de a piackutatások és felmérések alaposan rámutattak arra, hogy mennyire más a kép ahhoz képest, mint amire gondoltak. Ezért vagyunk. Segíteni

feltárni egyedi személyes brandjét, és teljes mértékben kihasználni a benne rejlő maximális lehetőségeket.

De mielőtt belemerülnénk az ön személyes brandjének sajátosságaiba, tegyük tisztába, hogy mit értünk a vezetői személyes branden? Mi is az?

“A személyes branded az, amit az emberek akkor mondanak rólad, amikor nem vagy a szobában.”

JEFF BEZOS Az Amazon alapítója

 

A vezetői személyes brand minden, amit ezzel kapcsolatban az asztalra tudunk sorakoztatni.
Ez magában foglalja az összes képességeit, értékeit, valamint azt, hogy hogyan teremt, hogyan szeretne hozzáadott értéket teremteni bármilyen üzleti helyzetben.

Gondoljon egy ön által ismert üzleti kapcsolatára. Mi jut eszembe először, amikor kimondja a nevét? Ez után gondoljon újra önmagára.
Mi juthat eszébe másoknak, amikor az ön neve felbukkan egy beszélgetésben?

A McNally és Speak brand szakemberei a következőképpen definiálják a személyes brandet:

“Ironikus módon, a személyes branded mindaz, amit mások érzékelnek, hallanak, látnak veled kapcsolatban a számukra nyújtott értékek alapján.”

Jó hír, hogy a tudatosan felépített személyes brand nagyságrendekben képes alakítani az önről kialakított jelenlegi képet és olyan irányba formálni, amely legjobban illeszkedik az ön karrierjéhez, sikerútjához. 

 

Minden olyan üzletembernek volt egy kezdeti személyes brandje mielőtt elkezdték volna azt tudatosan építeni. Ma már csak a tudatosan felépített brandjüket ismerik és senki sem emlékszik arra, amivel indultak. A vezetői, üzletember személyes brand egy olyan érték csomag, amely egy mobil tulajdon és az egyik legnagyobb hatástöbbszöröző az üzleti karrier útján.

Miért olyan fontos a személyes brandépítés a mai üzleti vezetők számára?

 

Sok szempontból a brand egy immateriális eszköz, amely az ön közvetlen ellenőrzése alatt áll. Százszázalékosan nem képes ellenőrizni és kontrollálni, hogy mások miként érzékelik önt, de határozottan képes ezt befolyásolni. Mindent, amit csinál, és ahogyan mindezt teszi, folyamatosan formálja a személyes brandjét.

Éppen ezért olyan fontos a személyes brandépítés a mai vezetők számára. Gondoljon csak arra, hogy mennyire átláthatóbb az életünk most, mint 20 évvel ezelőtt.

A digitalizáció növekedése miatt a nyilvánosság oldalakon több információ található, mint valaha.

Akár tetszik, akár nem, több bizonyítékot hagyunk hátra.
A mai vezetőknek tisztában kell lenniük offline hírnevükkel és online hírnevükkel, és egy autentikus személyes brand elérése érdekében mindkettőnek összhangban kell lennie.

Noha a személyes branded különbözik a szervezeted brandjétől, ezek összekapcsolódnak. Manapság az egyéni branded iránti mutatott hűtlenség könnyen átragadhat a szervezeted brandjére. Ez el kell kerülni.



G.E. Matolay