Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

A személyes Brand a vállalkozási Brandünk turbója?

publikacio_10.png

Írta: G.E. Matolay | személyesbrand

A saját, személyes Brand felépítésének több módja van és mindegyiknek teljesen más a célja. Egy viszont közös bennük, óriási szerepet játszanak a vállalkozásunk működőképességének, eredményeinek megsokszorozásában. 

Van olyan személyes Brandépítés, amelynek kimondott célja fenntartani és erősíteni a kapcsolatot a meglévő rajongókkal, funokkal. Így működik ez egy olyan óriási vállalkozás esetében is, mint a Forma 1, ahol óriási szerepet játszik a személyes Brandépítésnél a rajongókkal való szoros kapcsolattartás, ahogy azt Lewis Hamilton vagy Fernando Alonso is teszik. 


Amennyiben körbenézünk a hazai és az Európai üzleti környezetben, azt fogjuk tapasztalni, hogy több üzleti vállalkozó is személyes Brandet épített ki saját magának, olyan Brandet, amely igazi közszereplő Brand és vonzza a rajongókat. Erre példa a Pomodoro étterem Budapesten és ennek tulajdonosa Gianni Annoni.

Van a személyes Brandépítésnek egy másik ága is, amely egy igazi szakember Brand. Ebben az esetben a vállalkozás vezető embere szándékosan felépít egy saját szakmai Brandet önmaga számára, és ezzel tudatosan emeli fel cége és termékei Brandjét.

Nézzünk csak körül a világban, számos példát látunk erre: borászatok egész sora, Frei Tamás Brand, Rubint Réka Brand. Ők mindannyian ismertek, de sok olyan személyiség van, akik csak saját területükön váltak ikonná, ismert és elfogadott személyiséggé. Ez a személyes Brand aztán megerősítette cégük elfogadottságát, forgalmát és profittermelő képességét.

Az igazság az, hogy saját Branded felépítése, elindítása, folyamatos táplálása, nevelgetése, masszívvá tétele kimondottan fontos ebben az új, hiper módon mindennel összekapcsolt, újszerű világban.

Az Online világa ezt még csak könnyebbé és könnyebbé teszi számunkra, ahol majdnem mindenki folyamatosan jelen van.

N
e hagyja, hogy ennek lehetősége elrobogjon Ön mellett, mert minden képes és tisztességes ember, dolgozó, vállalkozó megérdemli a sikert, megérdemli, hogy élvezze munkája gyümölcsét. 

A saját személyes Brandépítés valójában egy turbó eszköz, amely képes megsokszorozni a siker potenciálját.

Itt szeretnék személyesen egy pár szót szólni Önhöz. Bizonyára, Ön egy tisztességes, törekvő, képes ember. Tudnia kell azt, hogy a Brandépítést olyan emberek is űzhetik, akik sem tudásukban, sem képességükben nem érhetnek fel Önhöz, mégis a “gátlástalanságuk” hozzásegíti őket ahhoz, hogy jogtalan előnyöket élvezzenek a személyes Brandépítéssel. Nem engedhetjük meg, hogy a valódi szakemberek képességei, tehetsége kárba vesszen. 

“A valódi márka az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy bent a szobában.”

A személyes Brandünk felépítése nem más, mint saját nevünk, egyéniségünk tudatos és megfelelő menedzselése, csomagolása és piacra tétele.

A személyes Brandépítés nem egy újfajta találmány, ám ebben a modern világunkban egyre több és több ember látja ennek óriási előnyeit.

Egyedi és kimagasló előnyét fogja látni, ha azt szeretné, hogy üzletemberként elismertsége egy magasabb, egyedi szintre emelkedjen vásárlói, konkurenciái, üzlettársai körében.

A saját Brandépítés egy olyan álom valóra váltása lehet, amikor saját magunkat építjük fel olyanná, akik mindig is szerettünk volna lenn i. 
  


“A saját személyes Brandépítés valójában egy turbó eszköz, amely képes megsokszorozni a siker potenciálját.”

G.E. Matolay

MG Vállalkozásmérnökség

Unique Branding szakértő, író, előadó