Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

 

4 üzleti vezető 4 csodálatos személyes brandje

 

publikacio_42.jpg

 

Írta: G.E. Matolay | brand, branding

 

Ebben az egyre zajosabb üzleti világban egyre nehezebb feladat kitűnni a versenytársaktól. Tehát üzleti vezetőként és influencerként is igencsak fontos bemutatni, hogy mi is teszi egyedivé a vállalatot és termékeit a személyes brandjük révén.

 

A saját, személyes brand fejlesztése és tudatos kommunikálása ugyanolyan fontos, mint a vállalkozás brandjének kommunikálása. Ez a jó hírnév fontos része - ez az, ahogyan kommunikálsz és ahogyan bemutatod saját magad másoknak, és ez fog meghatározni téged vezetőként és szakterületed szakértőjeként.

A személyes brand segít reflektorfénybe helyezi a céget csakúgy, mint ez a négy inspiráló üzleti vezető, akik ennek megfelelően tökéletesítették saját, személyes brandjüket.

 

Sheryl Sandberg - a Facebook Vezető Menedzsere

 

Sheryl Sandberg 2008 márciusa óta dolgozik a Facebook-nál, és működése megkezdése óta komoly hatást gyakorol rá. Sandberget mint vezetőt azért nevezték ki, hogy a Facebook jövedelmezővé tegye. Emellett a Facebook első női igazgatósági tagja lett, akit 2012-ben neveztek ki.

 

Sandberg személyes brandyével a nők erőteljes támogatójaként mutatja be magát. Saját könyvet írt és ebben Sandberg kiemeli azokat az erőfeszítéseket, amelyekkel szembesült az anyaság és a munka egyensúlyának megteremtésekor, hogyan volt képes anyaként és üzletasszonyként kitörni.

 

A Sandberg kiváló példa egy hatékony üzleti branddel rendelkező üzleti vezetőre. Tudatosan felépítette hírnevét  a munkahelyen dolgozó erős nők támogatójaként.

 

 

Logan Green - Lyft társalapítója

Logan Green a Lyft szállítási társaság társalapítója és jelenlegi vezérigazgatója. Noha nem írt könyvet, és jelenleg csak 7500 követője van a Twitteren. Viszont mindezek nem akadályozták meg abban, hogy szabadon nyilvánítsa ki véleményét és jó hírnevet teremtsen magának.

 

Donald Trump bevándorlási tilalma hét muzulmán országból származó személyeket érintett, több mint 100 000 külföldi vízumot vontak vissza. Ez széles körű vitát váltott ki, sok ismert vezetõ szólalt meg a döntés ellen. Ide tartozik Logan Green is.

 

A Green bevándorlók és menekültek támogatásával nemcsak a személyes brandje megerősödésében tett óriási lépést, hanem a cége számára is. A Green támogató megjegyzései hatására a Lyft cég először volt képes felülmúlni riválisát.

Richard Branson - a Virgin Airlines alapítója

 

Nem nehéz felvenni Richard Bransont a sikeres üzleti vezetőknek szánt listára. A Virgin Group alapítójaként Branson nagy sikert ért el üzleti vállalkozásaiban karrierje során. Ezen idő alatt sikerült erős hírnevet szereznie saját magának. Branson arról ismert, hogy milyen nagy távot tett a Virgin brand népszerűsítése érdekében.

Különböző bemutatókon vett részt ennek elérése érdekében, például légiutas-kísérőnek öltözött, hogy pénzt gyűjtsön jótékonysági célokra. Kiemelkedően jó hírnevet szerzett, mint őszinte és elfogadó ember. Branson a válság idején megóvta az újságírók jogait.

 

Ezen felül személyesen válaszol a légitársaságot érintő kérdésekre is, hogy megvigasztalja az utasokat, és hálát fejezzen ki munkatársai számára. Karrierje során Bransonnak sikerült felépítenie egy olyan személyes brandet, amely szórakoztató, ám gondoskodó személyiségként ábrázolja őt. Noha a múltban több kritikát is kapott, személyes sikere messze felülmúlja kudarcait.

 

Janine Allis - a Boost Juice alapítója

 

A Boost Juice alapítása óta megjelent számos tévéműsorban, és saját könyvet írt. Allis számos okból is jó hírnevet szerzett magának. Sheryl Sandberghez hasonlóan, Janine Allis is felemelte hangját a dolgozó anyák és a nehézségeik érdekében. Felszólalt a kisvállalkozók érekében és a mentális egészséggel kapcsolatos kérdések támogatására is sok erőfeszítést tett.

 

Allis úgy dönt, hogy támogatja ezeket a kérdéseket a közösségi média használatával, rendszeresen megosztva 49 000 követőjével azt a  Twitteren. Janine olyan képet alakított ki magáról, amely erős üzleti nőt ábrázol, elkötelezett embert, aki hajlandó felszólalni számos olyan kérdésben, amelyekben megoldását szeretne látni.

 

A négy felsorolt ​​személy óriási időt és erőfeszítést tett annak érdekében, hogy tökéletesítse személyes brandjét, annak pontos kommunikációját, célzott üzeneteit. Tudatosan fejlesztették fel saját egyedi hírnevüket, amely látványosan kiemeli őket a többi vállalkozó közül.
 

A jövőbeni üzleti vezetőknek be kell pillantaniuk ezeknek az embereknek az életébe és munkásságába, inspirációt kell találniuk, hogy ők is elősegítsék saját személyes brandjük fejlesztését.

G.E.Matolay

MG Vállalkozásmérnökség

Unique Branding szakértő, író, előadó