Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

A Brand frissítés II. rész -

2 kiegészítő pont

 

 

publikacio_18_1.png

 

 

Folytatjuk a Brand frissítés I. részét két kiegészítő ponttal.

 

"A Brand frissítés nemcsak a régi ügyfelek megőrzését szolgálja, hanem újakat csábít vásárlásra azáltal, hogy új életciklust kölcsönöz a vállalkozásnak. Új start, új kezdet."

8. Az új, felfrissített Branded erővel való feltöltése

 

Ez mindig egy Brand frissítési folyamat kedvenc része, igazi favoritja.

Ez az a pont, ahol a Brand frissítés stratégia, fejlesztési része után teret kapnak a kreatív tervezők, és létrehozhatják a Brand teljes arculatait, valamint az ezeket kísérő Brand üzeneteket, küldetést, Brand sztorit. 


Bár ez úgy tűnik, mint egy átlagos munka, mivel nagyon sok erőfeszítés került már a korábbi kutatási, tervezési és fejlesztési szakaszba, amely hatására már létezik egy átfogó elképzelés arról, hogy mit szeretnénk a Brand frissítésben látni.

Ezen a ponton már minden rendelkezésünkre állhat, hogy erővel töltsük fel a brand frissítésünket. Indulhat az Új, Brand végső legyártása. Logók, szlogenek, a használt színek, a betűtípusok, Brand üzenetek, küldetés, brand sztori.

Mindezeket elő kell készíteni a különböző felhasználói felületek részére: PR, marketing, értékesítés, web felületek, közösségi média,….. Ezekből az elemekből építjük majd fel a nyitó kampányt is.

 

Ebben a szakaszban biztos kézzel kell dolgozni, hogy biztosak legyünk abban, hogy ne hagyjunk meg semmilyen olyan régi, Brand elemet, amely kellemetlenül össze tudja zavarni az új Brand kommunikációt a régivel. 

Nagyon szép pont, amikor megteremtjük az új Brand teljes hangzását. 

Minden Brand hordozó elemet számításba kell venni, hogy az egész új kommunikáció szinergiában tudjon működni. 

 

 

“Ebben a szakaszban biztos kézzel kell dolgozni, hogy biztosak legyünk abban, hogy ne hagyjunk meg semmilyen olyan régi, Brand elemet, amely kellemetlenül össze tudja zavarni az új Brand kommunikációt a régivel. “

9. Az ismertté tétel

 

publikacio_18_5.png

 

 

Nincs értelme olyan sok erőfeszítést, időt és pénzt ráfordítani egy vállalat Brand frissítésére, ha végül nem tesszük ismertté.

Az egyik első dolog, amit tehetünk a „buzz” elindításához, egy olyan egyszerű lépés, mint az alkalmazottak teljes bevonása a Brand frissítés elindításába.

 

Amennyiben képesek vagyunk őket a Brand frissítés mögé állítani, és már ők is izgatottan várják akkor nagy valószínűség szerint a Brand nagyköveteiként fognak fellépni.

 

Minden kulcs alkalmazottat fel kell készíteni és ki kell képezni a Brand frissítés minden elemét illetően, hogy képesek legyenek magukévá tenni a Brand új identitását és kommunikációját.

A személyzet kiképzése több időt is igénybe vehet, mert a Brand frissítési stratégia legtöbb esetben módosítja a vállalkozás szolgáltatási, ügyfélkezelési, logisztikai csatornáit is. Az új koncepciót nem csak megérteni kell, hanem el is kell sajátítani. Ez a Brand frissítés beevezésének 360 fokos modellje, hiszen nem csak az a célunk, hogy üres, újfajta ígéretekkel csábítsuk el ügyfélkörünket, hanem a frissítés számára új, belső Brand kultúrát kell teremtenünk.

 

A végső célunk az, hogy munkatársai valóban higgyenek a Brandben, hitelesen tudják képviselni azt és szenvedélyesen érezzenek vele kapcsolatban.

 

Sok más dolgot is megtehetünk annak érdekében, hogy elkezdjük terjeszteni az új Brandet, beleértve ebbe egy PR kampányt vagy egy induló partit, ahol a sajtó, az ügyfelek és a közösség mind meghívott vendégek.

 

“Amennyiben képesek vagyunk őket a Brand frissítés mögé állítani, és már ők is izgatottan várják akkor nagy valószínűség szerint a Brand nagyköveteiként fognak fellépni.“

G. E. Matolay

MG Vállalkozásmérnökség

Unique Branding szakértő, író, előadó