Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

Hogyan képes a Brand stratégia életre kelteni az 5 fogyasztói pontot

 

publikacio_41_1.png

 

írta: G.E. Matolay | 27.01.2020 | Brand 

 

Így terjed ki egy jól kidolgozott brand stratégia mentén a brand ötlet az öt fogyasztói érintkezési ponton.

 

1. Innováció:

A brand stratégia esszenciális részeként fejlesszen ki egy ténylegesen megalapozott terméket vagy szolgáltatást, amely azt a trendek és a technológia élvonalába viszi.  A termékfejlesztő csapatát olyan irányba mozdítsa, hogy biztosítani tudja, hogy a fejlesztések mellett hűek maradjanak a brand eredeti  ötletéhez, mindezt olyan módon, hogy az egyedivé és felejthetetlenné válik. Az innováció és az abba belefektetett minden  energia fontos része lesz a megítélésnek, mert a közönség hűséggel értékel  minden megalapozott innovációs lépést.

2. Brand ígéret:

Használja fel a brand ötletét egy olyan egyszerű brand ígéret ösztönzésére, amely tudatosan szétválasztja a brandjét a versenytársaktól, és a brand már korábban meghatározott pozicionálása alapján jobb, különbözőbb vagy talán olcsóbb lehet.
Amennyiben a brand innováció teljes alapossággal és tényszerűséggel megy végbe annak végterméke automatikusan fel fogja kínálni a brand ígéret hiteles lehetőség is.

 

3. A Brand története:

A brand történetnek életre kell kelnie, hogy a a napi működés közben a fogyasztókat arra motiválja, hogy gondolkodjanak, érezzenek vagy cselekedjenek, hogy  megteremtse a brand ideáljai számára az elismerést, amelyet a fogyasztó meg fog tartani a tudatában és szívében.
A brand történetének teljes egyetértésben kell lennie az összes brand kommunikációval, annak minden megjelenési felületén.
A teljes részletekbe menő brand stratégia fejlesztésben a brand története egy vitális alapanyag, amelyet aztán le kell fordítani a napi brand kommunikáció nyelvére. 

 

4. A vásárlás pillanata:

A brand stratégiában kidolgozott brand ötletnek a fogyasztókat végig kell mozgatnia vásárlási út teljes mentén, elvíve őt a végső vásárlási döntésig.
Az alaposan kidolgozott és felöltöztetett  brand ötlet nagyban segíti az értékesítési csapat irányítását, és felállít egy gyorsan mozgó kereskedelmi csatornákat a vásárlások lezárására.

5. A fogyasztói élmény:

A brand stratégia kidolgozása során figyelni kell arra is, hogy a termék vagy szolgáltatás felhasználását egyfajta felhasználói élménnyé fejlesszük ki, amely a fogyasztók életének rituális és kedvenc részévé válik. Nagyon fontos az is, hogy a brand ötlet folyamatosan irányítsa mindazok napi munkáját is, akik a brand mögött állnak, hogy a vásárlói élményt megfelelően tudják létrehozni.

 

publikacio_41_1.001.jpeg

 



AZ 5 ÉLETBE VÁGÓ PONT TEHÁT:

Így terjed ki egy jól kidolgozott brand stratégia mentén  a brand ötlet az öt fogyasztói érintkezési ponton.


1. BRAND INNOVÁCIÓ
2. BRAND ÍGÉRET
3. BRAND TÖRTÉNET
4. A VÁSÁRLÁS PILLANATA
5. A BRAND STRATÉGIA FOGYASZTÓI ÉLMÉNYE

 

 

G.E. Matolay

MG Vállalkozásmérnökség 

Unique Branding szakértő, író, előadó