Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

Egyáltalán kinek van szüksége

Brandfrissítésre?

 

publikacio_26_1.png

 

Mi és sok más szakértő is úgy véli, hogy a Brand fejlesztés a sikeres üzletmenet egyik legfontosabb eleme. Egy forgalmazott termék, egy termékcsoport, szolgáltatás, szolgáltatás csoport, mind egy Brandnek tekinthető.


Egy Brandnek viszont különböző értéke lehet, amely függ ismertségétől, egyediségétől és elfogatottságától. 

Mint a termékeknek és szolgáltatásoknak általában megvan a saját maguk életciklusa. Eképpen vannak a Brandek is. Amikor Brand fejlesztésről beszélünk, akkor arra teszünk erőfeszítést, hogy a Brand egyedisége, ismertsége, elfogadottsága felemelkedjen, életciklusa megújuljon vagy meghosszabbodjon.

Minden szolgáltató, kereskedő számára a meglévő Brandje az egyik legfontosabb értéke. A Brand végül is az, amit a vásárlók gondolnak egy adott termékről, szolgáltatásról és ami szerint bekategorizálták azt önmaguk számára.
Sajnos egy meglévő Brand lehet  alul értékelt vagy helytelenül értékelt a vásárlók számára. Mindezek a brand fejlesztés célterületei.

 

Egy Brandnek viszont különböző értéke lehet, amely függ ismertségétől, egyediségétől és elfogatottságától.”

Tudta-e például, hogy a vásárlók 77%-a Brand miatt vásárol?  Vagy mi a helyzet azzal kapcsolatban, hogy a befektetőket döntéseikben 82%-ban a Brand pozíciójának erőssége határozza meg?

Egy tudatos Brand fejlesztés képes elérni, hogy a Brand értéke pár év alatt többszörösére emelkedjen fel. 

 

Egyszerűen fogalmazva, egy Brand fejlesztés az a fajta alaposan előkészített és pontosan végrehajtott üzleti művelet, ahogyan kiemeljük a vállalatot, annak termékeit, szolgáltatásait  más cégek széles tömegéből, azon versenytársak sokaságából, akik ugyanazért a célért küzdenek - a célközönségért.

“Amikor Brand fejlesztésről beszélünk, akkor arra teszünk erőfeszítést, hogy a Brand egyedisége, ismertsége, elfogadottsága felemelkedjen, életciklusa megújuljon vagy meghosszabbodjon.”

Az aprólékosan megtervezett és tudatosan piacra tett Brand fejlesztés  lehetővé teszi, hogy erősebb kapcsolatokat építsen ki ügyfeleivel, megerősítse a hűséget és ösztönözze a támogatottságot.
Viszont a Brandek nem történnek meg csak úgy önmaguktól.

Egy valóban hihetetlen erős Brand megformázásához tervezés, piackutatás és elegendő idő kell, míg a megfelelő formába lesz öntve.


A Brand fejlesztés egyáltalán nem csupán logó, arculat és weboldal fejlesztés.”


Előfordulhat, hogy nem művészi szintű specialistának lennie ahhoz, hogy kifinomítsa üzleti arculatát, ám sokkal többet kell tennie, mint egyszerűen egy logó kiválasztása és a Brand nevének megtalálása. 

 

A brand stratégia fejlesztés egy olyan alapos üzleti fejlesztési csomag,  amelyet részletes piackutatás, belső és külső felmérések előznek meg, amelyet egy tudatos fejlesztés követ, amely kiemeli a céget, terméket, szolgáltatását a versenytársak tömegéből.

Ezt a Brand  fejlesztési csomagot azonban nem elegendő csak kitalálni, be kell vezetni a cége mindennapi életébe, folyamataiba, belső brand kultúrát kell építenie hozzá dolgozói,  vezetői támogatásával. Csak így lehet piacra tenni megemelve vele a cég irányába mutatott vásárlói lojalitást, kapcsolatot, megerősítve így a termék, szolgáltatás érték megítélését, forgalmát.

Ezt a Brand  fejlesztési csomagot azonban nem elegendő csak kitalálni, be kell vezetni a cége mindennapi életébe, folyamataiba, belső brand kultúrát kell építenie hozzá dolgozói,  vezetői támogatásával.

G.E. Matolay 

MG Vállalkozásmérnökség

Unique Branding szakértő, író, előadó