Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

A NESTLÉ ÚJDONSÁGSZERŰ AL-BRANDET VEZET BE MIKÖZBEN MEGERŐSÍTI ÉS FRISSÍTI SAJÁT, KÖZPONTI BRANDJÉT.
(esettanulmány)

 

67 publikacio_1.png

 

Írta: G.E. Matolay | brand, branding , brandfejlesztés

A Nestlé 2020 év végével bejelenti a növényi eredetű Nesquik bevezetését Európában.

A közelmúltban megjelentetett kiadványok mind azt hangsúlyozzák, hogy a Nestlé fokozott figyelmet akar fordítani az ízletes, autentikus növényi ételekre és italokra, mivel a fogyasztóik különböző egészséges módszereket keresnek már a fehérjebevitel élvezetére és kiegyensúlyozására, valamint az étrendjük környezeti lábnyomának csökkentésére.

A Nestle anyavállalat nagyon egyszerű és emlékezetes Brand Küldetéssel rendelkezik - „Jó étel, jó élet”. Ez a küldetés egy teljeskörű sikerképletet foglal magában az eredmények érdekében - a legfinomabb és legtáplálóbb ételeket és italokat kínálja ügyfeleinek, mindezt széles választékkategóriában.

A Nestlé ezzel az új al-Brandjével nem csupán egy új, egészséges  termékcsaládot vezet be a piacra, hanem az aktuális piaci igényekre reagálva megerősíti elkötelezettségét a „Jó étel, jó élet” mellett.

Ennek megfelelően a Nestlé kibővíti a tejtermékek alternatíváinak kínálatát Európában egy növényi eredetű Nesquik italcsalád bevezetésével.
 

Az új, azonnali fogyasztásra kész italt először Spanyolországban, Portugáliában és Magyarországon, majd más európai országokban dobják majd piacra.
Ez a termékcsalád egyesíti a zab és a borsó egészségre jótékony hatásait a kakaóval, és alacsonyabb lesz a cukortartalma, mint a szokásos tej alapú termékeinek.

100% -ban természetes összetevőivel ez az új al-Brand természetesen laktózmentes és a Vegán tanúsítványú.

 

Yasser AbdulMalak, a Nestlé európai, közel-keleti és észak-afrikai tejtermékekért felelős vezetője elmondta: „Mi lehetne a jobb módja annak, hogy több növényi alapú terméket vigyünk be az emberek mindennapjaiba, mint olyan közkedvelt branddel, mint a Nesquik. Nagyon büszkék vagyunk erre az új italra - nagyon jól érzi magát a megszokott Nesquik kakaó ízzel."

Ez az Al-brand természetesen magával hozza az anya vállalat a Nestlé frissítését is a Nesquik GoodNes-el.

Ezek ténylegesen megerősítik a Nestlé fokozott figyelmét az ízletes, autentikus növényi ételekre és italokra, mivel a fogyasztóik különböző egészséges módszereket keresnek már a fehérjebevitel élvezetére és kiegyensúlyozására, valamint az étrendjük környezeti lábnyomának csökkentésére.

A Nestlé világszerte mintegy 300 kutatási és felfedezési tudóssal, mérnökkel és termékfejlesztővel dolgozik már együtt a növényi alapú termékek kutatása és fejlesztése érdekében.

"Különböző típusú növényi fehérjeforrásokat használunk a portfóliónkban, és izgalmas termékválasztékot biztosítunk az emberek számára, amelyeket kedvenc receptjeikben és ételeikben is felhasználhatnak" - mondja Swen Rabe, a Nestlé tejipari terméktechnikai központjának vezetője, Svájcban, Konolfingen-ben.
 

A Nestlé ezzel a fejlesztésével nem térti eredeti Brand Stratégiájából, hanem egy olyan al-Brandet fejlesztettek ki, amely nem csak bővíti kínálatukat, bővíti ügyfélkörüket, hanem még több elkötelezettséget kelt életre az eredeti Brand és annak üzleti stratégiája iránt.
Ahogy mondani szokták, két legyet ütnek egy csapásra. Bevezetnek egy al-Brandet, miközben aktualizálják és frissítik a központi Brandet és annak hitelességét. Ezzel összhangban két vonalú kampány indul el.


G.E. Matolay
MG Vállalkozás Mérnökség

Unique Branding szakértő, író, előadó